Makyaj Malzemelerimi Tanıyın



Makyaj malzemeleri günlük hayatta olmazsa olmaz parçalarımızdır. Bazılarımız kullanmazken bazılarımız ise koleksiyon bile yapar :)  Ve en önemlisi yüzümüz ve güzelliğimiz için iyi bir makyaj malzemesi almalıyız. Hem trend renkler olan hem mevsime uygun hem de yüzümüze yakışacak makyaj malzemeleri almalıyız. Bunlar çok önemlidir.
Bu yüzden size aldıklarım makyaj malzemelerini tanıtacağım. Hem de kişiye uygun hangi renkler yakışır ondan bahsedeceğim.



Maybeline Color Show Ruj


Eğer kremsi hafif parlak ruj severseniz tam sizlik .  Kırmızı ve açık pembe renk bana yakışır diyorsanız bunu rahatlıkla kullanabilirsiniz ben en çok kırmızı rengi kullanıyorum ve gerçekten de çok sevdim tavsiye ederim ve kremsi rujlardan başka markalardan da kullanabilirsiniz . Özellikle açık pembe yaz aylarında çok hoş durabilir.

Avon Color Trend Pudra
Canımız ciğerimiz pudralar hem de yağsız bir pudra oldu mu başımızın tacı :) Genellikle sivilceli ve yağlı ciltler için çok uygun rahatlıkla kullanabilirsiniz. Benimde yağlı bir cildim olduğu için ve özellikle sivilceli olduğum için direk bu yağsız pudrayı aldım ve gerçekten çok güzel mat görünüm veriyor bence cildi yağlı olanlar bunu rahatlıkla kullanabilir.                                                             



Orıflame Ruj paleti


Parlak renkli rujları seviyorsanız tam sizlik. Ve en güzeli de renkleri çok hafif ve abartılı bir görünüme sahip değil .



Beaulis Tekli Göz Farı


Toprak tonlarını seviyorsanız ve yakıştığınızı düşünüyorsanız bu renk tam size uygun diyebilirim. Ve kışın olmazsa olmaz renklerinden  .Göze sürüldüğünde toz yapmıyor dokusu  çok hafif pigmenti de yüksek diyebilirim.                                                                                                                                

      Maskaralar  
Biz kızlar maskara olmazsa olmazlarımızdan hatta en önemli parçası diyebiliriz. Size bir tüyo vereyim. Göz alıcı sade bir makyaj istiyorsanız hafif pudra sürün yüzünüze sonra hacimli bir maskara sürün ve kıpkırmızı bir ruj sürün tamamdır;)  Hem şık hem de sade olacaksınız ve güzel görüneceksiniz. Maskaralarıma geçeyim ORIFLAME  en kalın maskarası dolgu yapar ve aynı zamanda uzatır doğal bir görünüm sağlar fırcası gerçekten yumuşak ve kalın. Bazı maskaralar var çok ağır ve aynı zamanda acayip bir kokusu da vardı. Bunda hiçbir şekilde kötü özelliği yok ben çok memnunum .                                                                                                                                         


Nude tonlar bir farımdan bahsedeceği size 14 renk tonuna sahip şeftali tonları toprak tonları var ve üç tane ise parlak tonlar var göze çok hoş duruyor tabi her far gibi hafif toz yapıyor . Size önerim ilk önce  göz farınızı sürün makyaj yaparken sonra ise kapatıcınızı ya da fondotenizi sürebilirsiniz .Çünkü far sürerken göz altlarınıza hafif toz olduğu için önleminizi alın derim :) Ama ben bu fardan gerçekten çok memnunum diyebilirim.                                                                                              


Avon Color Trend Kapatıcı                                                                                                     
                                                                                                                 

Kapatıcılar günlük hayatta olmazsa olmazımızdır.  Göz altlarımız da morluklar varsa ya da yüzümüzde başka şikayetler varsa fondötenden sonra kapatıcılar başta yer alıyor. Ben iki kapatıcıyı AVON markasından aldım güzel ürünler ikisi de kapatıcılığı yüksek ürünler ten rengime uyumlu aldım ve hafif beyazlatıcısı da güzel ben gayet memnunum. Sizinde kullanmanızı öneririm                                                                         

Evet bu yazımın sonuna geldik size makyaj malzemelerim den azda olsa anlatmaya ve öneride bulundum. Bir sonraki yazımda ise çantada hangi makyaj malzemeleri hayat kurtarıcıdır bunu yazıcam bir sonraki yazımda görüşmek üzere ve unutmayın makyaj güzelliğinize daha fazla güzellik katmaktır.













                                                                                            








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Stilistlik ve modelistlik arasındaki fark

Nedir Bu Sofistike Giyim Tarzı ?

Ayakkabı çizimi nasıl yapılır?