Stilistlik Çizimi Nasıl Yapılır ?

Merhaba arkadaşlar sizlere stilistlik yani kadın giysileri artistik çizim hakkında bilgi vereceğim . Aynı zamanda birlikte adım adım çizim yapacağız hadi o zaman başlayalım :)


İlk önce silüet çizmekle başlayacağız . Benim kullandığım stilistlik çizimleri NACİYE BAŞ tarafından yazılmış bir kitap size bunu önerebilirim pek faydasını görebilirsiniz . İsterseniz adım adım çizebilirsiniz isterseniz ilk defa çizecekseniz kopya olarak da çizebilirsiniz bir süre boyunca böyle deneyin. Sonrasında ise eliniz alışır ve daha kolay çizebilirsiniz. Ben artistik silüet mi çizdim  hareketli bir silüet oldu. Ve silüet önden rahatlıkla kıyafet gözükebilir.

Ben ilk önce teknik çizimlere bakarak kış kombin ile ilgili görüntü vermeye çalıştım. İsterseniz benim önerdiğim kitaptan bakabilirsiniz isterseniz de PİNTERES diye bir uygulama var teknik çizim derseniz bulabilirsiniz. Ben sade bir ceket çizdim . Ve altına çizgili desen olan bir etek çizdim. Ayakkabı olarak da rugan bir çizme çizdim arkadaşlar . Sonra bunları çizdikten ve tasarladıktan sonra siyah tükenmez kalemin üstünden geçebilirsiniz ama akmayan olsun . Vücudu için ise kahverengi tükenmezden geçebilirsiniz siyah da olur farketmeyebilir.

İlk önce ben etekten başladım çünkü desenli olacağı için boyamaya karar verdim. Zaten istediğiniz yerden başlayabilirsiniz bu sizin tasarımınız. Marker kalem kullandım kırmızı renk için hem siyah renk için . Desenleri dörtgen şeklinde çizdim . Ve sonrasında kırmızıya boyadım ve sıra geldi ayakkabıya göstermeye çalıştım sizlere sağdaki gibi arkadaşlar rugan çizeceğimiz için ilk önce nereye beyaz olacaksa oraya kutu gibi çizgi çiziyoruz ve yanlarını soldaki gibi boyuyoruz ve ortada beyaz kalıyor oranın içine şekil olsun diye çizgi çekiyoruz tabi bu size kalmış. Ve arkadaşlar rugan görüntüsü ortaya çıkıyor.
                                               
Sıra geldi ceketi çizmeye ben onu da deri görüntüsü vermek istedim yine üstte anlattığım gibi arkadaşlar zaten detaylı olarak diğer konularda bilgi verebilirim size . İçine ise klasik siyah tişört olarak boyadım. Bacaklarını ise ilk önce sağda gördüğünüz gibi TOUCH markası  olan 133 numarayı kullandım ilk önce onu boyadım sonra HOLLAND  markası olan pastel kalemi kullandım ve yanlarını tonladım yani gölge vermeye çalıştım çizgilerini belli ettim. Aradaki fark görüntüsü ortaya çıkıyor.
Sıra geldi aksesuarları çizmeye şapka ile kombinlemeye çalıştım kıyafeti. ve onuda deri görüntüsü vermeye çalıştım . Sonra ise stilistlik çizimleri kitabımdan çantalara göz gezdirdim ve en alttaki çantayı çizmeye çalıştım arkadaşlar sonra ise tükenmez kalemle çizdim . Tabi onu ben büyük çizmedim daha küçük çizmeye çalıştım.

Ve en sonunda ise sağ taraftaki teknik çizimi çizdim .Çünkü bazı firmalar genellikle böyle istiyorlar. Daha göze höş görünsün diye mankenin etrafına turuncu kuru boyayla boyadım .  İsterseniz benim gibi yapabilirsiniz isterseniz de etrafını boyamayabilirsiniz . Teknik çizimi siyah tükenmez kalemle çizdim. Ve etrafına ise gri kuru boyayla geçtim arkadaşlar.

Çizimim bu kadardı. Diğer konularımda da çizim hakkında ayrıntılı bilgi vermeye çalışıcam ve aynı zamanda ayakkabı stilistliği hakkında bilgi vericem. Takipte kalın görüşmek üzere ;)


Diğer içeriklere göz atabilirsiniz :
https://hayalmodam.blogspot.com/2019/10/lous-vuitton-2020-ilkbahar-yaz.html

https://hayalmodam.blogspot.com/2019/07/tamamen-dogal-organik-10-makyaj-markasi.html

https://hayalmodam.blogspot.com/2017/09/sonbaharn-en-tarz-makyaj-trendi-burda.html

https://hayalmodam.blogspot.com/2018/06/stilistlik-ve-modelistlik-arasndaki-fark.html





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Stilistlik ve modelistlik arasındaki fark

Nedir Bu Sofistike Giyim Tarzı ?

Ayakkabı çizimi nasıl yapılır?